ЗДО №1, ДНЗ №1 ”Малятко” Хустської міської ради, Хуст
Закарпатська область, Хустський район

Методичний простір

Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.
     Педагогічна рада є основною формою методичної роботи з педагогічним колективом. Вона дозволяє найбільш глибоко і кваліфіковано вирішувати важливі питання підвищення ефективності процесу навчання та виховання, дає змогу залучати кожного вихователя до роботи дошкільного закладу.

     Кожна педагогічна рада працює за планом, що є складовою частиною річного плану дошкільного закладу.
Методична робота в нашому дошкільному закладі – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. Методична робота з педагогічними кадрами проводиться на високому рівні, використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності.

      Правило кожного педагога — з перших хвилин перебування дитини в дошкільному закладі оточити її увагою, теплом, цінувати її уподобання, прагнення.

     Зміст методичної роботи реалізується через такі форми роботи:

Колективні:
- інструктивно-методичні наради;
- педагогічні ради;
- педагогічні читання;
- теоретичні семінари;
- семінари-практикуми;
- колективні перегляди освітнього процесу. 

Групові:
- методичні об'єднання вихователів дошкільних груп;
- робота творчих груп;
- консультації

Індивідуальні:
- наставництво;
- самоосвіта;
- взаємовідвідування;
- робота над проблемними питаннями;
- атестація.

     В основі педпроцесу – особистісно-орієнтована модель. Впровадження в практику Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Українське дошкілля " створює простір для розвитку індивідуальних здібностей, інтересів дитини. Увага і повага до дитини, турбота про її розвиток. здібності, особистісні якості, нахили – найважливіше у роботі нашого дошкільного закладу.

Самоосвіта педагога​

     Розвиток особистості педагога нерозривно пов’язаний з його прагненням до самостійного поповнення своїх знань. Тому самоосвіта педагога є найважливішою індивідуальною формою методичної роботи.
     Самоосвіта – це самостійно надбані знання з урахуванням особистих інтересів і об’єктивних потреб дошкільного закладу, із різних джерел – додатково до тих, що здобуті в базових навчальних закладах. Самоосвіту можна визначити як систему і процес надбання необхідних знань, умінь і навичок шляхом самостійних занять на робочому місці, чи поза ним. Як процес оволодіння знаннями вона тісно пов’язана з самовихованням і вважається його складовою частиною.

     В процесі самовиховання у педагога розвивається вміння самостійно організовувати свою діяльність по придбанню нових знань.
     Чому педагогу необхідно постійно працювати над собою, поповнювати і розширювати свої знання? Тому, що педагогіка, як і всі науки, не стоїть на місці, а безперервно розвивається і удосконалюється. Об’єм наукових знань з кожним роком збільшується. Вчені стверджують, що знання, якими розпоряджується людство, подвоюються кожні десять років. Це зобов’язує кожного педагога незалежно від отриманої освіти займатися самоосвітою.
     Корній Чуковський писав: «Тільки ті знання міцні і цінні, які ви здобули самі, спонукані власною пристрастю. Усяке знання повинно бути відкриттям, яке ви зробили самі».
     Форми самоосвіти різноманітні- це і  робота в бібліотеках із книгами, періодичними виданнями, монографіями, каталогами, участь в роботі тренінгів, конференцій, науково-практичних семінарів, вивчення та творче застосування досягнень передового педагогічного досвіду, ведення власної картотеки з обраної проблеми.

     У процесі самоосвіти педагог має подбати про зв’язок змісту індивідуального плану з проблемою, над якою працює педагогічний колектив, удосконалення знань та умінь, необхідних для успішної педагогічної діяльності, підвищення власної педагогічної майстерності, ефективність самоосвіти залежатиме від того наскільки педагог буде послідовним у своїх стараннях. Важливим є постійне ускладнення змісту і форм роботи над собою, забезпеченні конкретних її результатів.

45

Педагогічна рада №2 не тему:"Формування природничо-екологічної компетентності дошкільника"   

Фото без опису Фото без опису   Фото без опису        Фото без опису 

   Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису Фото без опису Фото без опису 

Фото без опису Фото без опису Фото без опису

Семінар-практикум  на тему: "Впровадження сучасних інноваційних технологій  в організацію  освітнього процесу ДНЗ"

Форма проведення: ділова гра "Презентація інноваційних майстерень".

Мета : виявити, конкретизувати й узагальнити знання педагогів з проблеми використання сучасних інноваційних технологій в організацію освітньо-виховного процесу ДНЗ; вправляти в умінні аналізувати проблему і доходити спільної думки; розвивати творчу активність, нестандартність мислення.

Фото без опису Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису

 


Банери


Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису


Лічильники


Фото без опису

Логін: *

Пароль: *