Співпраця зі школою
Актуальність проблеми взаємодії в роботі школи та дошкільного закладу обумовлена необхідністю безперервної освіти підростаючого покоління.
Школа і дошкільний заклад – дві суміжні ланки в системі освіти, і наші завдання – забезпечити якісний перехід дитини з однієї сходинки на іншу.
Взаємодія педагогів ЗОШ І-ІІІ ст. №4 і вихователів нашого закладу відбувається у різних формах:
- відвідувваання батьківських зборів
- спільні педагогічні ради;
- семінари, майстер-класи;
- круглі столи педагогів ДНЗ та вчителів школи;
- взаємодія практичного психолога ДНЗ і школи;
- спільні свята і розваги.
- відкриті покази освітньої діяльності ;
Двосторонній зв’язок дошкільного навчального та загальноосвітнього навчального закладів здійснюється за такими напрямами:
– спільна робота ЗДО і загальноосвітнього навчального закладів з родиною: проведення зборів майбутніх першокласників, організація тематичних виставок, стендів, консультацій, лекторіїв, спільних виховних заходів.
– між педагогічними колективами. Сплановані форми роботи, заходи дають можливість працівникам закладу і школи розв’язувати всі питання, які виникають у процесі спільної роботи, виявляти недоліки, що заважають здійсненню наступності в роботі, визначати способи вдосконалення освітньої роботи. Вихователі і вчителі завдяки таким заходам взаємозбагачуються знаннями стосовно програмових вимог, форм і методів роботи з дітьми в дошкільному навчальному закладі й у школі;
– між дитячими колективами ЗДО і школи. Спілкування дошкільників з учнями позитивно впливає на взаємовідносини між дітьми. Так виникають товариські стосунки, дружба, формуються правильні взаємини, культура поведінки, дисциплінованість, почуття обов’язку та інші якості, потрібні майбутнім учням;
Всі форми співпраці орієнтовані на забезпечення природного переходу дошкільника з дошкільного закладу в школу, педагогічною підтримкою нової соціальної ситуації, що виникає під час вступу дитини до школи.